Mam taki swój ulubiony sklep. Nie dość, że mają tam super ciuchy, to jeszcze niesamowicie przyjemnie tam zawsze pachnie. Na początku nie bardzo rozumiałam, jak to jest, że w niektórych butikach tak ładnie pachnie, a w innych nie. 

Kompozycje zapachowe są skuteczne w sklepach

kompozycje zapachoweW większości jest stosowana co najwyżej neutralizacja zapachów, żeby czasami coś nieładnie nie pachniało. Brak jest jednak jakiegoś wyraźnego i ładnego zapachu, który można by skojarzyć z danym miejscem. Wydaje mi się, że to szkoda i dla samych tych miejsc byłoby lepiej, gdyby dbano tam o kompozycje zapachowe. Dowiedziałam się bowiem, że marketing zapachowy jest bardzo skuteczny. Poprzez zapach można wpływać na zachowanie klientów. Teraz wiem, że na mnie też się wpływa w taki sposób, abym właśnie w tym moim ulubionym sklepie była jak najdłużej i jak najczęściej. Nie bez powodu jest tam tak przyjemnie. Oczywiście, że celem jest to, abym jak najwięcej wydała. Wiem jednak, że to naturalne w biznesie. Nie przeszkadza mi więc w ogóle ta aromatyzacja sklepu, a nawet jestem z niej zadowolona, bo tak jak już pisałam, bardzo podoba mi się zapach, który jest rozpylany w ulubionym sklepie. Najchętniej bym z niego wcale nie wychodziła i nie wiem czy to tylko przez aromamarketing, czy też przez te piękne ubrania, które zawsze tam oglądam. Pewne jest tylko, że jak wychodzę kupić sobie coś do ubrania, zawsze chodzę do tego sklepu i zawsze wychodzę obładowana różnymi siatami. Panie ekspedientki są tam wyjątkowo miłe i pomocne, a mnie to już doskonale kojarzą.

Nic dziwnego, bowiem jestem tam stałą klientką. Pewnie już całe tysiące złotych u nich zostawiłam. Za to mam piękne ubrania i mogę miło spędzać czas w tym sklepie między wieszakami. Zawsze mnie to niezmiernie odpręża. Szkoda, że niemożliwa jest taka identyczna aromatyzacja we własnym mieszkaniu.

Related Posts